Ariënův Tourblog

24.ledna 2010

Po návratu z Portugalska jsem den před odjezdem sbalil věci na tour, trochu jsem uklidil doma, také jsem se trochu vyspal. Ráno jsem sebral tašky a vyrazil jsem směr vlakové nádraží. Myslel jsem, že v Bredě (město, kde bydlím) jezdí autobusy normálně od 8 i v neděli, ale nebyl jsem si tím jistý. A tak se stalo, že jsem musel jít v zimě s taškami na nádraží pěšky, haha. Nastoupil jsem do vlaku a přijmul několik telefonátů od členů skupiny, kde prý sakra jsem. Oni totiž už byli na letišti, což nebylo nutné, ale tyto telefonáty mě začali trošku stresovat, haha. Ale co, není nad dobrý začátek!

V letadle jsem shlédl nějaké filmy, měl jsem nějaké to jídlo a pití, takže to byloArien tour v pohodě až na nějaké ty turbulence tu a tam. V příletové hale na nás čekal náš tourmanager, tak jsme se představili. Povídali jsme si a čekali jsme na tourbus. Tato chvíle trvala trochu déle než jsem předpokládal: 6 hodin!!! Zjistili, že bylo rozbité topení autobusu nebo něco s motorem, nevím jistě! Nakonec se během cesty z garáže na letiště ztratil řidič. Unavení a otrávení jsme dávali rozkošné přezdívky řidiči, hahaha. Po velmi dlouhé době konečně tourbus přijel a my jsme dali věci do závěsného vozu a každý si vybral malinkou místnost. Měli jsme vyzvednout nějakou prodavačku u našeho kamaráda, kde jsme dostali také nějaké to jídlo. Rozhodl jsem se jít si na chvilku zdřímnout, ale probudil jsem se až druhý den ráno, haha. Tuším, že jsem potřeboval spánek. Naštěstí jsem nebyl unavený z časového posunu, to pocítím až se vrátíme do Evropy.

Dalšího dne jsme zastavili ve Philadelphii v hotelu, aby se vyspal řidič a my jsme se vysprchovali. Většina kapely se rozhodla využít hotelové tělocvičny. Já s Willemem jsme se rozhodli sportovat trochu jinak- navštívili jsme SportBar, kde jsme si dali několik piv. Pivo bylo opravdu dobré. Objevil jsem vynikající pivo „Sierra Nevada“! Předpokládám, že tuto tour budu mít více jeho kousků, haha!

Dali jsme si burgera, a když se k nám připojil zvukař Raymond, tak jsme se šli podívat na Zvon Svobody a Rocky Stairs. Ale né na film, haha! Šli jsme do autobusu, který byl zatraceně daleko a navíc jsme se vydali špatným směrem, a tak jsme se museli vrátit! V tourbuse jsem šel hned spát, abych byl další den (první koncertní) v plné formě!

26.leden 2010 Springfield

Vystoupili jsme u Jaxxu, klubu, kde byl první koncert této tour. Byla opravdu ZIMA!!! Jaxx je malý klub vlastněný starým mrzutým chlapíkem, haha. Nemá backstage. Naštěstí tam s námi byla Marie, která byla opravdu milá a moc hezky se o nás starala. Známe jí už z předchozí tour, když se starala o náš obchod. Musel jsem dodržovat americké zvyklosti- v klubu jsou zóny určené pro pití piva, v jiných to pivo pít nemůžete! To není jako v Evropě, haha. Navíc jsme museli ukazovat doklad, abychom prokázali, že nám je více než 21. Proboha!

Nakonec jsme odehráli zvukovku, a ještě než jsme se nadáli, bylo na čase jít koncertovat. Byla to první show se zastupujícím klávesákem- Oliverem, takže na něj byli všichni zvědaví. Odvedl dobrou práci a klub byl příjemně zaplněný. Po show jsme si dali několik piv a povídali jsme si s Blackguard, což je jedna z předkapel pro tuhle tour. Potom už nadešel čas odjezdu do Philadephie. Než jsem šel spát, tak jsem si samozřejmě dal několik piv!

27.leden 2010 Philadelphia

Naše druhá show: Philadelphia. Bylo příjemné vrátit se na místo, kde jsme hráli jako předkapela Symphony X. Byl to celkem fajn den, ale opět: ZIMA! Všude panovala pohoda, já dokonce našel celkem brzy nějaké to pivo, haha. Willem a Raymond se šli po večeři podívat na Rocky Stairs a zjistili, že se nachází velmi blízko místa, kde jsme se před dvěma dny ztratili, hahaha. Koncert byl fajn, měli jsme super dav. Po sbalení věci jsem něco popil a šel jsem celkem brzy spát, abych byl další den dostatečně brzy vzhůru- čekal mě den v New Yorku!

28.leden 2010 New York

Po krátké jízdě autobusem do New Yorku jsme se vydali na autobusovou stanici v 8th Avenue. To byl výhled z všech těch mrakodrapů! Tohle v Bredě nemáme, haha. Byl jsem s Raymondem a rozhodli jsme se zajít na snídani do HardRock Café na Times Square! Úžasná žebírka byla snídaní, obědem a večeří v jednom. Wow! Potkali jsme Rayova kamaráda Teda, který je bubeníkem v kapele Toxic. Byl milý, vzal nás na výstavu Bodies. Byly tu vypreparovené cévní soustavy, svalové soustavy, kostry a plíce černé od nicotinu, hahaha! Ten kdo kouří a vidí tyto plíce s tím nejspíš má dobrý důvod seknout! Je dobré vidět tuto výstavu a poznat se o něco lépe.

Poté jsme ěli do blízkého baru. Ray šel navštívit starého kamaráda a já šel za zbytkem kapely do Virgill´s BBQ. Byl jsem na Times Square a chtěl jsem si vzít taxi. Taxikář však o adrese,kterou jsem mu dal, řekl, že neexistuje. Byl jsem zoufalý, hlavou mi znělo "ach ne!". Zeptal jsem se však kolemjdoucích a ti mi řekli, kde to je! Bylo to blízko!

Našel jsem zbytek, dali jsme si několik piv a šli jsme v zatracené zimě na autobus, haha! V autobuse jsme si dali nějaké to pití a všichni jsme byli unavení ze dne stráveného na nohou, tak jsme šli spát. Byl to úžasný den- vidět znovu Times Square.

29.leden 2010 New York

Po milé burrito snídani jsem šel znovu na Times Square- tentokrát s nabitým foťákem, haha. Vyfotil jsem nějaké ty budovy a pohled na ty velké billboardy okolo.

Vrátil jsem se do klubu a pustil jsem se do práce. Sestavil jsem si bubny, kontroloval zvuk a něco jsem vypil. Později jsem se připravoval na meet and greed. Šli jsme s Yvesem na steak doo francouzské restaurace a cestou pro peníze jsem ukouzl po malé kaluži ledu, haha! Zatraceně! Zpátky v klubu jsem potkal kamarádku, kterou jsem neviděl dva roky- pracovala pro ochranku. Potkal jsem spoustu dobrých lidí a bylo skvělý hrát na tomhle koncertě. Vyprodaný koncert v New Yorku- řekněte, nezní to hustě? Měl jsem nějaké to pití a seznámili jsme se s naším booking agentem Johnem, který byl mimo už před show. Každý byl v náladě, tak jsme si šli dát ještě nějeké to pití do autobusu. Šel jsem spát kolem šesté ráno. Byl to skvěle strávený čas v New Yorku!

30.leden 2010 Worcester, MA

Náš čtvrtý koncert se konal v ošklivém a nebezpečném městě. Konal se v klubu Palladium. Po snídani jsem si chtěl vzít něco z kufru, ale tady mě čekalo velmi nepříjemné překvapení- zmrzlá moč na mé tašce. Vypadalo to, jako by autobus protékal a několik kapek skončilo na mé tašce. Vyčistil jsem to spoustou tělového mléka, bylo to nechutný! Když jsem chtěl otevřít tašku, tak jsem rukou zavadil o led a otřásl jsem se. Nevěděl jsem, že je to další zmrzlá moč, hahaha! Stále musím kontrolovat, jestli mé oblečení není touto katastrofou nějak znehodnoceno, ale jak jsem již řekl: není nad dobrý začátek!

Šel jsem do klubu, sestavil jsem bubny a dal jsem si horkou čokoládu a donut, protože jsem musel čekat, než bude v pořádku PA. Měli jsme zvukovku, meet and greed a šli jsme na večeři s menším zpoždením. Objednal jsem si jídlo a v čase, kdy začali pouštět fanoušky do haly jsem své jídlo stále nedostal. Rozhodl jsem se tedy jít do restaurace naproti, kde jsem potkal Simone, Rymona a Oliviera. Objednali jsme si, ale co se nestalo- jídlo uteklo ze skladu! Dostali jsme sice zadarmo pití, ale věřili byste tomu? Restaurace, kde jídlo utíká ze skladu- Jedině v Americe, haha.

Já s Olivierem a Raymondem jsme se rozhodli najít nějaký jiný restaurant. Našli jsme jídelnu s pizzou. Přišli jsme tam za minutu dvanáct, abychom si ještě stihli objednat. Jeden ze zaměstnanců nám vysvětlit, že tohle je nebezpečná čtvrť, kde je spousta zločinců, co přepadávají podobné podniky. Vrátili jsme se do klubu a odehráli dobrý koncert. Je blbý, že fanoušci byli po koncertu z budovy vyhnáni, protože by bylo fajn s někým pokecat, ale to už je nejspíš život ve Státech.

Ale tak daleko a tak dobře! Je úchvatné, kolik lidí se dostaví na koncert a dokonce vypadají, že se jim to vážně líbí. A tak říkám: Postupujme pomalu vpřed!